Selecteer een pagina

We stellen op maat de juiste

‘werkstof’ samen voor

jouw vraagstuk

 

 

 

Een helder verhaal
Communicatiestrategiebureau Werkstof combineert gedegen kennis van communicatie en verandermanagement met de kracht van storytelling en teamcoaching. Zo stellen we op maat de juiste ‘werkstof’ samen voor vraagstukken over verandering, strategie en positionering. Om veranderenergie op te wekken en mensen in beweging te brengen. Om je organisatiedoel te verhelderen en draagvlak te creëren. Om je strategie te vertalen in een activerend verhaal.

Werkstof adviseert, coacht en voert uit
Van veranderplan tot bruisende strategiedag en van tekst tot teamcoaching. Het doel is altijd een helder verhaal met verbindend resultaat. Een enthousiasmerende positionering, een strategie die tot leven komt. Een geslaagde verandering.

Lees hieronder het verhaal van Werkstof

Opdrachtgevers
Werkstof werkt voor overheid, non-profit en profit opdrachtgevers in verschillende branches, zoals IT, farmaceutische industrie en dienstverlening.

Mensen in beweging brengen vraagt

om de juiste werkstof

 

 

 

Sonja 't Mannetje

Sonja 't Mannetje

communicatiestrateeg

Sonja is een bevlogen communicatiestrateeg en sensitieve verbinder die denkkracht combineert met hart voor mensen. Sonja zet haar analytische blik graag in voor verandervraagstukken, strategie en positionering. Ze gebruikt storytelling, teamcoaching en interactieve werkvormen om mensen in beweging te brengen.

Lees Sonja’s verhaal hieronder

Partners

Partners

netwerk van specialisten

Specifieke vraagstukken vragen om specialistische kennis en kunde. Om optimaal te kunnen afstemmen op jouw vraagstuk werkt Werkstof samen met verschillende professionals. Zoals onderzoekers die veranderbereidheid meten en filmmakers, animators en fotografen om je verhaal te verbeelden. Met dit brede netwerk leveren wij op maat de ‘werkstof’ die jij nodig hebt.

Het verhaal van Werkstof

 

 

Van menselijke SEO-teksten…
‘Wat zonde van die prachtige website dat de teksten niet kloppen!’ Die uitspraak leidde in 2013 tot Sonja’s eerste opdracht als SEO tekstschrijver en de oprichting van Werkstof. Haar missie: het web beter maken! Met topteksten voor Google én mensen. Want hoe belangrijk SEO – hoog scoren in Google – ook is, teksten moeten wel prettig leesbaar blijven.

… naar menselijke organisaties
Het werkveld van Werkstof is sindsdien uitgebreid en verschoven, maar de drijfveer is gelijk gebleven: beter maken. Organisaties beter maken vooral. Zodat zij kunnen scoren. Maar wel op een menselijke manier. Want mensen zijn uiteindelijk de belangrijkste ‘werkstof’ van een organisatie. Medewerkers die lekker in hun vel zitten, zich verbonden voelen aan de organisatie en hun collega’s zijn productiever. Alle reden dus om organisaties menselijk te maken!

Sonja’s verhaal

 

 

 

Vurige avonden in een muf noodgebouw
In mijn studietijd was ik lid van debatclub Cicero. Ondanks het niet al te glamoureuze decor van het muffe noodgebouw sprongen de vonken elke woensdagavond van onze speeches. Nadenkend over argumenten en structuren kleedden we onze woorden aan om ons gelijk te halen. Tijdens de borrel na afloop streden we onverminderd fanatiek door.

Maar er miste iets
Of het door de debatclub kwam, weet ik niet, maar in mijn studie zocht ik minutieus alles uit wat te maken had met persuasieve communicatie, het overtuigen van anderen. Van marketingtrucs tot Ajzens gedragsmodel en Cialdini’s beïnvloedingsprincipes. Aan overtuigende theorieën geen gebrek. Toch miste ik iets.

Lees meer

Wat 'werkstof' toevoegen aan je organisatie?

Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Contact

13 + 5 =